17.3 C
Novi Sad
25/05/2024
spot_img

Tesla u novoj tržišnoj ofanzivi nudi popust na gotovinu

Tesla prati primer etabliranih proizvođača automobila, koji su kroz svoje postojanje koristili popuste za zaposlene i lojalne kupce u cilju smanjivanja cena svojih vozila.

Američki proizvođač električnih automobila je lansirao novu rundu podsticaja za globalne kupce, omogućavajući im da ostvare dodatne podsticaje putem preporuka od strane postojećih kupaca, što je strategija koju su tradicionalni proizvođači automobila dugo koristili u cilju povećanja prodaje.

Popusti za plaćanje u gotovini su prema Teslinim regionalnim internet stranicama primenljivi na brojnim tržištima, uključujući SAD, Kinu, Kanadu, Veliku Britaniju, Francusku i Nemačku.

Podsticaj koji Tesla naziva „Preporuči i zaradi“, jednak je povratu novca od oko 500 dolara za nove kupce u SAD, koji se odlučuju za Model 3 i Model Y, kao i tri meseca uživanja u FSD funkciji (potpuna autonomna vožnja).

U Velikoj Britanij, kupci koji koriste preporuku dobijaju popust od 1.000 funti na Model S i Model X, počev od 7. jula. Za Model 3 i Y, popust iznosi 500 funti.

Tradicionalni proizvođači su kroz svoje postojanje često koristili popuste za zaposlene i lojalne kupce, da bi snizili cene svojih vozila. Tesla je za sada fokusiran na prilagođavanje cena u realnom vremenu, koje objavljuje na svojim sajtovima.

Prodaja električnih automobila na globalnom planu je postala konkurentnija, što je proizvođače automobila prisililo da smanje cene ili pojačaju subvencije na važnim tržištima.

Problemi s povećanjem proizvodnje električnih vozila će verovatno biti široko rasprostranjeni među tradicionalnim proizvođačima automobila dok pokušavaju da ostvare agresivne planove vezane za rast, rekao je analitičar iz CFRA, Geret Nelson.

Tesla ostaje simbol „ubedljive“ priče o rastu, zahvaljujući rastućoj proizvodnji vozila u fabrikama u Teksasu i Nemačkoj, predstojećem lansiranju Cybetruck kamioneta i izgradnji još jedne fabrike u Meksiku.

Kompanija Ilona Maska, koja agresivno snižava cene od kraja prošle godine, počevši u Kini, usporila je smanjenje cena svojih novih porudžbina ali je povećala popuste na svoje već proizvedene automobile. Tesla je isporučio rekordan broj vozila u drugom kvartalu, nadmašujući tržišne procene.

Šef teksaškog proizvođača, Ilon Mask, u aprilu je intenzivirao cenovni rat, rekavši da će kompanija prioritet staviti na rast prodaje, ispred profita, zbog slabije kupovne moći i rastuće konkurencije.

Pavle Barta
Novinar s dugogodišnjim stažom u medijima koji se bave automobilskom industrijom, transportom na kopnu, vodi i vazduhu, auto-moto sportom i brojnim drugim pridruženim temama. Karijeru je započeo inicijalno u etabliranom štampanom izdanju ujedno postavši prvi urednik jedne automobilske internet stranice u Srbiji, da bi svoj profesionalni portfolio proširio na ulogu TV prezentera od 2013. godine.

Pogledajte još

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

PRATITE NAS

173FanovaLajkuj
1PratilacaZaprati

Poslednje objave