17.3 C
Novi Sad
25/05/2024
spot_img

Prvi serijski Tesla Cybertruck sklopljen u pogonu u Teksasu

Tesla napreduje s planovima vezanim za početak proizvodnje Cybertrucka, što pokazuju fotografije iz unutrašnjosti Giga Teksas fabrike.

Proizvodna linija je još uvek u fazi testiranja i kalibrisanja, pre nego što se poveća njen kapacitet. Ono što znamo je da je sada kompletirana, što dokazuje i probna proizvodnja. Tempo dešavanja sugeriše da će Tesla započeti regularnu proizvodnju u avgustu kao što je obećano, dok će prve isporuke biti obavljene krajem trećeg tromesečja.

Ranije ove nedelje, izdata je fotografija dve ogoljene karoserije Cybertrucka iz Giga Teksasa. Najuzbudljiviji deo bio je prvi uvid u pozadinu megacastinga, koji je demonstrirao Teslin napredak od kada je prethodno „špijuniranje“ otkrilo improvizovanu strukturu tipičnu za prototip. Na osnovu fotografije, izgleda da se ogoljena karoserija Cybertrucka sastoji od nekoliko presovanih delova (posebno bočnih) i prednjih i zadnjih „mega odlivaka“. Zadnji je ogroman, tako da se možda ne radi o jednom elementu, već nekoliko povezanih livenih delova.

Kostur Cybertrucka izgleda kao da je spreman za proizvodnju, a to je potvrđeno u petak, kada je više fotografija s proizvodne linije objavljena na Twitteru. Ovoga puta ogoljena karoserija nije bila na paleti već je postavljena na kolica, dok se u pozadini može videti više Cybertruck primeraka na proizvodnoj traci. Ovo dokazuje da je pilot proizvodnja već u toku, s tim što Tesla ubrzo napreduje ka regularnoj proizvodnji. Takođe je očigledno da se Cybertruck trajno preselio s pilot linije u Frimontu u svoj zakoniti dom u Ostinu.

Fotografije potvrđuju ono što smo već znali o Cybertrucku, koji izgleda da je dizajniran kao veći Model Y sa strukturalne tačke gledišta. Ima presovane bočne panele, prednje i zadnje „mega odlivke“ i strukturalni paket baterija, budući da karoserija Cybertrucka na fotografijama nema pod. To znači da su Maskove tvrdnje o egzoskeletu (poslednji put iznete tokom godišnje skupštine akcionara 16. maja) bile netačne.

„Morali smo da izmislimo čitav niz proizvodnih tehnika da bismo napravili automobil zasnovan na egzoskeletu umesto automobila zasnovanog na endoskeletu“, rekao je Mask tokom događaja. Ipak, strukture na proizvodnoj liniji više liče na ove potonje. Štaviše, čini se da izazivaju razočaranje među obožavaocima kamioneta, koji strukturalnu bateriju smatraju slabom tačkom za jedno radno vozilo. Bez odgovarajućih pojačanja, baterija bi bila jedina stvar koja bi držala delove kamioneta na okupu prilikom povlačenja tereta. To znači da će vučni kapacitet biti ograničen.

Pavle Barta
Novinar s dugogodišnjim stažom u medijima koji se bave automobilskom industrijom, transportom na kopnu, vodi i vazduhu, auto-moto sportom i brojnim drugim pridruženim temama. Karijeru je započeo inicijalno u etabliranom štampanom izdanju ujedno postavši prvi urednik jedne automobilske internet stranice u Srbiji, da bi svoj profesionalni portfolio proširio na ulogu TV prezentera od 2013. godine.

Pogledajte još

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

PRATITE NAS

173FanovaLajkuj
1PratilacaZaprati

Poslednje objave